2014. február 15., szombat

Grill csirke(házi),bacon szalonnába csavart krumplival



Egy konyhakész csirkét, kívül belül tetszés szerinti fűszerekkel befűszerezzük, én só, bors paprika keverékével szórtam meg, fokhagyma gerezdeket dugdostam a mellek és combok bőre alá. Egy nagyobb vöröshagymát, pár gerezd fokhagymát tettem a hasüregébe, majd tyúkzsírral kikent tepsibe helyeztem.

Pár darab közepes krumplit megtisztítok, megszórom azzal a fűszerkeverékkel, mint a csirkét, vékonyra szeletelt bacon szalonnával betekerem és a csirke köré, helyezem.
Piros húsú paprikát, hagymaszeleteket rakok rá, és 180 fokon elkezdem sütni, amikor a zsírját kiengedi, néhányszor meglocsolom vele.
Így 1 órát sütöm, majd 200 fokra emelem a hőt, és szép pirosra sütöm, többször meglocsolva.
Nagyon jó így készíteni, mert egyben megvan a köret is, nagyon finom a krumpli, ahogy átveszi az ízeket.

Sült paprikával tálaltam, de lehet bármilyen savanyúsággal, ki milyet szeret.

Friss házi kenyeret mártogattunk a szaftjába, ráraktuk a fokhagyma és a hagyma szeleteket, nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...