2014. február 15., szombat

Sajttal töltött karaj szeletek,petrezselymes,tepsis krumplival



Hozzávalók:

Személyenként egy szelet ujjnyi vastagságúra vágott sertéskaraj
Vékonyra szeletelt bacon csík a tekercsek alá
10 dkg sajt
1 piros húsú kápia paprika
Só, őrölt bors, fűszerpaprika

8 db közepes krumpli
Vaj, zöld petrezselyem

A karajszeleteket kicsit kiklopfolom, só, bors és fűszerpaprika keverékével megszórom, a sajtot nagy lyukú reszelőn lereszelem, a kisebb darabkákra vágott paprikával összekeverem.
Minden karajszeletre egy jó evőkanállal raktam, és becsomagoltam.

A krumplit karikákra vágtam, a vajjal kikent tepsibe szépen sorba raktam,megszórtam sóval, majd ráraktam a hústekercseket, mindenik alá egy vékony szelet bacont téve.

200 fokra előmelegített sütőben körülbelül 40 percet sütöttem, amíg a tekercsek szép pirosra sülnek, akkor rászórom a tölteléktől megmaradt sajtot, és tovább sütöm, amíg a sajt megolvad.
Sütőből kivéve megszórom petrezselyem zölddel és tálalom.

Vegyes savanyúságot kínáltam hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...