2014. február 19., szerda

Tojásos,csirkemell rolád




Hozzávalók:
 60 dkg csirkemell
 20 dkg bacon szalonna
 10 dkg reszelt sajt
Só, bors, petrezselyem zöld ízlés szerint
2 tojás
5 kisebb hosszúkás főtt  tojás
2-3 gerezd fokhagyma

Elkészítés:
A hús felét vágjuk apró kockára, sózzuk, borsozzuk, és hagyjuk állni. A másik felét ledaráljuk, hozzádarálunk 2-3 gerezd fokhagymát, hozzátesszük, a felvert tojásokat, sóval, borssal, a petrezselyemmel, 10 dkg reszelt sajttal masszává keverjük. Hozzáadjuk a  felkockázott húst, és összedolgozzuk .
Egy 32x10 cm őzgerincformát vékonyan kivajazunk, és kibéleljük bacon szalonnával úgy, hogy a szélei kilógjanak a formából. A húsos massza felét kanalazzuk a formába és rakjuk rá a megfőtt tojásokat, majd rárakjuk a massza másik felét, hajtsuk rá a lelógó szalonnát. Hosszában a tetejére is, tegyünk szalonna csíkokat, vastag tejföllel lekenjük, reszelt sajtot szórunk rá.



Előmelegített sütőben, 180 fokon, kb. 40 perc alatt, süssük készre.
Az egészet egy sütőzacsiba tettem, hogy a kifolyó szaft ne folyjon a sütőbe. Mikor lejárt a sütési idő, kivettem a sütőből, átfordítottam egy másik tepsire és visszatettem, amíg a szalonna kissé megpirult.
Szalmakrumplival tálaltam,de hidegtálon is nagyon jól mutat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...