2014. március 19., szerda

Tejfölös,sajtos kifli


Margitka receptje alapján készült.
Ahogy én csináltam :

Hozzávalók :
0,5 kg liszt, 3 dkg élesztő, 1 kávéskanál só, 2 evőkanál étolaj, 2 mokkáskanál kristálycukor,1 felvert tojás, 3,8 dl langyos tej.

A tejben feloldjuk a cukrot,beletesszük az élesztőt és felfuttatjuk.
A liszthez hozzátesszük a sót,felvert tojást és a felfuttatott élesztőt,jól összedolgozzuk ,végül beledagasztjuk az olajat és meleg helyen kétszeresére kelesztjük.

Én két adagot dagasztottam be és olyan sok lett hogy feléből sajtos és csokikrémes kifliket készítettem a másik feléből pedig diós csigákat és barack virágot.
A megkelt tésztát lisztezett deszkán jól átgyúrtam,két részre osztottam.

A kiflihez a tésztát négy részre vágtam,kinyújtottam kör alakúra ,nyolc részre vágtam,12 darabot megkentem ketchuppal,és megszórtam reszelt sajttal,a másik 12 -be pedig csokikrémet tettem.
Zsírozott tepsibe raktam ,lekentem felvert tojással,fél órát kelesztettem és újra lekentem tojással és előmelegített sütőben meg sütöttem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...