2021. augusztus 18., szerda

Sajttal töltött karajszeletek

 


Hozzávalók:

Személyenként egy szelet karaj

Sajt, én daliát használtam

Fűszerek: só, bors paprika

Panírhoz: liszt, tojás, zsemlemorzsa

Sütéshez: zsír vagy olaj


A karajszeleteket ujjnyi vastagságúra felszeleteljük, majd éles késsel zsebet vágunk.

Beleszúrjuk a kés hegyét és szépen megnyitjuk a húst, nem egészen a széléig vágjuk. Megszórjuk só, bors, paprika keverékével. Nagy lyukú reszelőn lereszelt sajtból teszünk egy evőkanállal, szépen eligazítjuk, hogy egyformán legyen mindenhol, a belső széleket megkenjük felvert tojással és összenyomjuk, ha nem áll össze a biztonság kedvéért fogpiszkálóval összetűzzük. Nekem szépen összeragadt, nem kellett fogpiszkálót használjak.

Lisztbe, tojásba és zsemlemorzsába forgatjuk majd bő forró olajban szép aranysárgára megsütjük.

Bármilyen köret illik hozzá én spirál krumplival és párolt rizzsel tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...