2016. szeptember 9., péntek

Ketchup házilag



Hozzávalók:

10 db gogos (paradicsompaprika)
3 kg paradicsom
3 nagy fej hagyma
2 fej fokhagyma
5 evőkanál cukor( én még tettem hozzá, mi édesebben szeretjük)
1 dl ecet
1 kávéskanál őrölt bors
Só, ízlés szerint

A gogost, paradicsomot jól megmossuk, összevágjuk és egy edényben, kevés vizet öntve alá főni tesszük.
Hozzátesszük a megtisztított hagymát, fokhagymát és addig főzzük, amíg jól megpuhulnak, majd hűlni tesszük. Mikor jó langyosra kihűlt, paradicsomdarálón átengedjük.( Én még botmixerrel is jól belekevertem, nagyon finom pépesre sikerült)
Visszatesszük főni, hozzáöntjük az ecetet, fűszerezzük és tetszés szerinti sűrűségűre főzzük.
Előmelegített üvegekbe szedjük tetejére késhegynyi tartósítót szórunk és lezárjuk az üvegeket.
Száraz dunsztba hagyjuk kihűlni.



8 megjegyzés:

  1. Elkészítettem, nagyon finom lett. Mindenkinek ajánlom a receptet. Köszi szépen, Rozi!!!😘♥️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök a visszajelzésnek, annál jobban, hogy finom lett. Nagyon szívesen!

      Törlés
  2. Én is elkészítettem, nagyon finom lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik, jó étvágyat kívánok hozzá!

      Törlés
  3. Köszönöm a receptet ,már harmadik éve készítem, mindenkinek nagyon izlik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó olvasni, nagyon örülök, hogy mindenkinek ízlik, köszönöm, hogy innen választottál:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...