2014. november 19., szerda

Parizeres virágok,olajbogyóval


Hozzávalók:
A tésztához az Egyszerű kelt tészta receptjét használtam, annyi különbséggel,hogy egy kiskanál cukrot használtam, langyos tejben elkeverve,az élesztő felfuttatásához és kihagytam a citrom vagy vaníliát.


Miután deszkára borítottam, jól átgyúrtam, vékonyra kinyújtottam, 11 cm-es köröket vágtam ki. Minden második körre, egy vékonyra szelt parizert tettem, majd beborítottam egy másik üres tésztával. A tészta közepére egy félbevágott olajbogyót tettem és az olajbogyótól számítva, 8 vagy 12 részre vágtam. Két szirmot, egyszerre kifelé fordítottam, végét összecsíptem. Így folytattam, amíg mindenikkel elkészültem. Tepsibe rakva, felvert tojással lekentem, legalább húsz percet pihentettem, majd 180 fokra előmelegített sütőben, szép arany barnára sütöttem.



2 megjegyzés:

  1. szia Rozi nagyon kedvelem az oldalt, egy kérdésem lenne miért nem lehet kinyomtatni.

    VálaszTörlés
  2. Szia Klára!

    Köszönöm szépen, sajnos erre a kérdésre nem tudok válaszolni, nem tudom hogyan próbáltad nyomtatni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...